WOI Symposium op 25 juni a.s. uitgebreid met TransAct Learning Communities

Op 25 juni a.s. organiseren Technische Universiteit Eindhoven en de WOI het symposium Datagedreven slimme gebouwde omgeving. Wij zijn verheugd dat we een aansprekend onderwerp aan onze agenda hebben kunnen toevoegen. De resultaten van het Transact project worden ook door meerdere sprekers gepresenteerd op deze bijeenkomst. Datagedreven leren van elkaar en borgen van kennis binnen de installatiesector.

Met het TransAct project zijn bestaande Leernetwerken (LN) in de installatiesector geanalyseerd. Binnen het project zijn (1) drijfveren en barrières voor de adoptie, overdracht en uitwisseling van kennis tussen verschillende stakeholders geanalyseerd en (2) prestatiemodellen en stimuleringsstructuren ontwikkelt voor deze stakeholders.

De volgende sprekers zullen de onderzoeksresultaten uit het TransAct project presenteren:

• Marcus Specht (TU Delft) : Een introductie op het TransAct project
  • Ali Soleymani (PhD TU Delft) : Development of employees in the energy industry with networked learning.
  • Martin Mosteiro Romero (TU Delft) : Knowledge platform and handbook developed with the Brains4Building project.

Partners: TU Delft, TU Eindhoven, Haagse Hogeschool, Kropman, TVVL, Wij Techniek, Avans+, Mondriaan, Califfie en ISSO.

Het aangepaste programma is volgens deze link te downloaden

Aanmelden kan via deze link of https://www.aanmelder.nl/symposiumwoi/home. Er zijn nog enkele plekken beschikbaar en deelname is gratis